U bevindt zich nu hier : Home Forum

Stargate Online

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?

"Universe" episode intro
(1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: "Universe" episode intro
Darren
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
"Universe" episode intro 10 maanden, 3 weken geleden Karma: 0
Toen ik de eerste twee afleveringen van Stargate Universe bekeek, viel het me meteen op dat er geen muziek intro in leek te zitten, zoals je bij de eerste twee Stargate series wél had. Ik besloot dat ze die er gewoon voor de eerste twee afleveringen uit hadden gelaten, dus ik wachtte geduldig op 'Air, part 3'. Toen ik die gisterenochtend meteen bekeek, merkte ik al gauw dat er geen muziek intro in zat, behalve dan een flauw geluidje en dan 'Stargate Universe' in het groot op het scherm.

Kan iemand mij meer duidelijk geven over de afwezigheid van deze intro? Of is er helemaal geen intro gemaakt voor de nieuwe serie?

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Steven
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Re:"Universe" episode intro 10 maanden, 3 weken geleden Karma: 1
Hallo Darren,

Het is mogelijk dat de korte intro enkel is voor afleveringen die door Syfy worden uitgezonden. Dat weten we dus niet. Anderzijds is het mogelijk dat er geen intro is voor de serie. In dat geval zal je niet de enige zijn die teleurgesteld zal zijn. Dit was me ook opgevallen en komt zeker in de review morgen.

jack oneill
Junior Boarder
graphgraph
Re:"Universe" episode intro 10 maanden, 3 weken geleden Karma: 23
Is het niet zo dat bij Syfy men die intro's verkort. Men deed dat toch ook bij SG1 en SGA?

Darren
Fresh Boarder
graphgraph
Re:"Universe" episode intro 10 maanden, 3 weken geleden Karma: 0
jack oneil, dat had ik ook al gemerkt, van die SG-1 and Atlantis verkorte intro's. Hopelijk is het bij Universe hetzelfde, want de intromuziek van de Stargate series zijn altijd al epic geweest en zonder de muziek is het niet echt Stargate voor mij...

Tot noch toe verwacht ik meer van Universe dan bijvoorbeeld Atlantis. Ik vond Atlantis fantastisch, maar SG-1 was nog steeds de echte topper. Ik hoop dat Universe beter kan worden dan één van hun.

waveshaper
Senior Boarder
graphgraph
Re:"Universe" episode intro 10 maanden, 3 weken geleden Karma: 3
Zelf ben ik niet zo gehecht aan intro's ... da pakt telkens 2 minuten in van de show, die ze van mijn part best mogen gebruiken om het verhaal wa aan te dikken

Steven
Administrator
graph
Re:"Universe" episode intro 10 maanden, 3 weken geleden Karma: 1
U kan nu het lezen in onze review van de aflevering.

Ga naar bovenkantPagina: 12
Home | Nieuws | FAQ | Privé Beleid | Contacteer ons |Sitemap